3.10.2011

SAS: The TimeKiller

Scandinavian Airlines (SAS) on valittu jo kolmena vuonna perättäin Euroopan täsmällisimmäksi lentoyhtiöksi. SAS ottaa vahvuudestaan kaiken irti markkinoinnissaan ja pilailee samalla uusimmassa kampanjassaan kilpailijoidensa kustannuksella. Kampanjan ideana on kehoittaa kilpailevien lentoyhtiöiden asiakkaita kokeilemaan SAS:n TimeKiller-applikaatiota, sillä he todennäköisesti tarvitsevat sitä ajankuluksi odottellessaan lennon myöhästymisiä.

iPhonelle tarkoitetussa sovelluksessa on neljä peliä, joilla voi kuluttaa aikaansa lentokentällä. Pelit eivät ole viihdearvoltaan lähelläkään Angry Birdsin tasoa, mutta ideana onkin, ettei peleille ei ole käyttöä jos lentää SAS:lla. Kampanjalla ei ensisijaisesti pyritä lisäämään nykyisten asiakkaiden uskollisuutta, vaan sillä pyritään houkuttelemaan kilpailevien lentoyhtiöiden asiakkaita, jotka ovat kyllästyneitä viettämään aikaa lentokentillä myöhästymisien takia.

 

Kampanja ottaa oivaltavalla tavalla huomioon SAS:lle potentiaaliset asiakkaat ja nostaa taatusti yhtiön positiota asiakkaiden mielissä täsmällisenä lentoyhtiönä. Tutustu applikaatioon tarkemmin yllä olevasta videosta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti