22.7.2011

Peugeout: Take the Car -nettikisa

Peugeoutin digitaalinen markkinointikampanja Take the Car on mielenkiintoinen case siitä, kuinka voidaan tuoda digitaalinen versio perinteisille mainoskampanjoille, joissa on kilpailtu siitä, kuka pystyy pitämään pisimmän aikaa ajoneuvosta kiinni.

Kilpailussa osaanottajat pääsevät kilpailuun mukaan kirjautumassa Facebookin kautta ja valitsemalla sen jälkeen kisaan mieleisen Peugeoutin mallin. 

Tässä pitkäveteisessä kilpailussa voittaja on se, joka pystyy pitämään hiiren osoitinta auton päällä pisimmän aikaa. Hiiren osoitinta ei voi vain jättää auton päälle ja lähteä itse esimerkiksi kalaan, sillä sivusto esittää välissä tarkistuskysymyksiä. 

Samalla kun autosta `pidetään kiinni`, sivustolla pyörii 9 000 sanan edestä mainosinformaatiota, jolla kampanjasivusto pyrkii myymään samalla auton kilpailijalle. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti